Toca dir-ho en veu alta!

Sincerament, no se per on començar…

Fer aquesta publicació no es tant senzill com sembla, es afirmar a ulls de tothom que me’n vaig a fer la volta al món!

És un canvi molt bèstia que el tinc a tocar, un veu com es va acostant…com has d’anar assimilant que el moment s’acosta. Amb un obrir i tancar d’ulls ja tinc els peus a la galleda!

Fa un any, “jiji”, “jaja”. Ho tenia tot molt clar i he anat alimentant aquesta idea, però com costa imaginar el primer dia.

Tenia al cap que marxaria amb una altra situació i durant aquest any m’han canviat molt les coses, emprenc una aventura amb una realitat diferent a la que esperava. Crec que això m’ha ajudat a agafar-m’ho encara amb més il·lusió (els que em coneixeu i m’envolteu dia a dia…ja m’enteneu).

 

Si sóc aquí, apunt d’anar a viure aquesta aventura, és perquè cadascú de vosaltres, SÍ, vosaltres, m’heu donat un motiu, una empenta per fer-ho! Sou els culpables, sí!

Us he de donar les gràcies de tot cor, perquè aquesta volta al món sense vosaltres no li hagués trobat sentit!

Sempre vaig a última hora, per això, agrairia que si teniu algun contacte pel món que em pugui allotjar i pugui gaudir del seu caliu, envieu-me a xiv360graus@gmail.com el contacte i l’adreça d’on viu. Gràcies de nou!

 

Andreuu

 

 

 

 

Anuncis

2 thoughts on “Toca dir-ho en veu alta!

  1. Que tinguis moltíssima sort en tot el que t’espera. Serà un any especial perquè molts emprenem un camí diferent al que estem acostumats. Però tard o d’hora, com sempre, ens acabarem trobant.

    Ens veiem en un mes 😉

Deixa un comentari

