105 frases per una volta de 360 graus

105 frases

Les 6:59 del matí… les 7 del matí!

 

“Agafo aire, …”

Això ja és real, començo a somiar despert, de fet, crec que ho faig o ho intento fer sempre! Aquest cop d’una manera diferent, durant tot un any amb la motxilla a l’esquena. Sabia que portaria les 4 coses necessàries per poder fer camí, però al final m’emporto molt més, m’emporto un tresor únic i d’un valor incalculable, el que m’ajudarà a tirar endavant en moments difícils, a aixecar-me i seguir caminant. Un llibre de mi i per mi!

Perquè un tresor? Perquè únic i d’un valor incalculable? Així porta per contraportada:

Aquest llibre conté 105 frases cèlebres d’autors il·lustres. Totes elles busquen aportar-te quelcom durant aquest llarg viatge: un somriure, una abraçada en la distància, un moment per aturar-te, un record, una dosi d’energia per la següent passa… Per això són cèlebres.

Cada una de les persones que han escrit en aquest llibre són gent que en algun moment de la vida han estat companys de ruta; gent que t’ha animat a emprendre el viatge i altres que te l’han qüestionat per tal de fer-ho més ferm; gent amb qui els records compartits formen part del que tu ets al present; gent que t’estarà esperant…

Perquè tots són autors il·lustres que et dediquen una frase, gent que t’acompanya també en aquesta nova aventura.

 

Fa un any endarrere, quan començava a pensar en aquest projecte, buscava quelcom que m’ajudes a motivar-me i em vaig posar a calcular tot fent 4 números en un full de paper…una cosa simple…una regla de tres…

Calculem que viurem uns 90 anys:

90 anys → 100% vida

1 any → x % vida

x= 1∗100÷90 =  1’11111 % vida

Em vaig quedar parat, només això? Si… Fent un nou càlcul, avui exactament ja he viscut  un 24’8148111% de la meva vida!

 

Tirem una mica endavant…

Ara fa un mes, estava a Barcelona acompanyat d’algú molt especial, una Quetzal Rebelde! Ella estava a punt d’agafar un vol direcció Guatemala amb 5 Quetzals més. Mentre esperàvem que ens portessin el sopar en un restaurant argentí, a Poblenou, ella va rebre una trucada de les seves amigues de Berga. Una en particular li va explicar l’experiència que va viure al conviure amb uns nòmades del Marroc.

Després de la trucada, em va dir: ” pels nòmades, 1 any viatjant equival a 5 anys viscuts. Si deixen de viatjar 1 any, són 4 anys perduts. “

 

No us prenc més temps davant la pantalla, perquè el món de fora us està esperant!

Només donar-vos les gràcies a tots i cada un de vosaltres, perquè per volar, diu un conte de Jorge Bucay, “cal crear l’espai lliure d’aire necessari per poder desplegar les ales”  i vosaltres m’heu ajudat a crear-lo i acabar desplegant-les.

Arreveure!!!

IMG_9063

Anuncis

9 thoughts on “105 frases per una volta de 360 graus

  1. Bufff… no saps quantes vegades he recordat el moment en que et vaig dir adéu dimarts a Tàrrega… Vaig veure’t enlairar-te parlant, brillaves!!! Una abraçada gegant!!! 😉

  2. No importa la quantitat, sinó la qualitat.
    Ens veiem en menys d’un mes… Però avisa una mica abans!!! Vull tenir-te el llit preparat almenys 😉

  3. Uau!!!! Encara no havia llegit les teves ratlles de partida! Un dia d’aquests t’escriuré un poema… simplement perquè hi ha qui diu que la poesia més que dels sentiments surt millor de l’experiència i aquest tros de camí teu forma part també dela meva vida! Enveja cotxina! Cinc abraçades des de Balaguer!

Deixa un comentari

