Convivint entre foqueritos

Arribats a la Seu vam anar a Lles! Una volteta per allà i mentre fotografiava un pany ben peculiar…

image

…una senyora d’allà, de cop: “que retrate aquell ara!”. Ens va tractar de pixapins…
Va fer-nos gràcia quan ens va explicar el comportament dels de Barcelona.

Els de Barcelona quan pugen aquí i veuen que els cavalls i/o les vaques passen pels carrers del poble s’exalten i foten un drama/xibarri!! Si nosaltres fessim això al mig de Barcelona ens tractarien de bojos!!!!

I de cop va fumbre el camp!

Després vam anar a fer un cafè al bar per carregar piles abans de començar la ruta prevista, perquè no parava de PLOURE! Al marxar em vaig fixar en uns pots que hi havien a la paret. Li vaig preguntar al cambrer del bar i ens va explicar que cada pot porta el nom d’un client fidel del bar, quan ve algú del poble i vol pagar-li una cervesa, cafè, etc però no hi és, deixa els diners al seu pot i el dia que ve es paga la ronda amb els diners del seu pot. Peculiar, original i pràctic!

image

Vam arrancar des del refugi Cap del Rec direcció al refugi de Planadell. Al arribar, pluja tota la tarda i nit… sort del foc, ens va mantenir ben calentonets!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

L’endemà, sí, vam fer cim, la Tossa Plana (2916m)!

image

A la tarda vaig sumar el meu primer país, Andorra!
Allà vam repostar per fer una bona fondú per sopar i comprar una mica de ressopó per la nit!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Gràcies per la companyia d’aquests dies foqueritos!

Anuncis

5 thoughts on “Convivint entre foqueritos

  1. Conviure amb tu les primeres hores d’aquesta gran aventura em va fer adonar que estàs més que preparat per afrontar qualsevol dificultat que se’t presenti pel camí. Em va fer qüestionar si encara podies aprendre més dels altres quan ja ets molt ric en valors i actituds. Saps que em vaig respondre? L’Andreu n’aprendrà molt, però estic segura que ensenyarà més.

Deixa un comentari

