Les dos anècdotes del viatge!

Només començar l’aventura, el 22 d’agost ja tenia un repte:

 

Al centre de vacunes internacionals em van recomanar que em prengués una vacuna en concret, la del còlera ja que també servia per “la diarrea del viajero”.

A última hora, com ha de ser, vaig decidir pendre-me-la… La vacuna és pren per via oral. Consta de dos sobres efervescents i dos potets (la vacuna).

Vaig comprar la vacuna a la farmàcia de la mare del Tomàs. Em va dir que ho guardés a la nevera i així ho vaig fer. A la nit em prenia la primera dosi, la segona me l’havia de prendre al cap d’una setmana exacta!

On està la gràcia?

Quin dia em vaig prendre la primera dosi? El dijous, el dia abans de començar l’aventura… Resumint, 7 dies portant la segona dosi a sobre, guardada en una nevereta amb gels. Els dos primers dies vaig poder guardar la vacuna a casa la Núria, a la Seu; la tercera nit, només amb el gel de la nevereta; la quarta, a casa l’Hugo; la cinquena, al tren cap a París; la sisena, a casa l’amic de la Maria; la setena, per fi podia prendre-me-la, a la residència de l’Arnau!!

Quin descans…

wpid-screenshot_2014-09-21-00-27-30.png

 

..la segona i la millor!

A Tilburg amb l’Aura, ja us podeu imaginar  que aquesta serà bona…

Tornàvem de festa i em roncava la panxa.. vaig decidir cuinar una hamburguesa! Quan ja la tenia al plat, vaig deixar la paella damunt el fogó amb la mala sort que al girar-me vaig tocar el mànec i… XOOOOFF! La meva reacció instinitivament va ser agafar la paella amb la mà dreta, ràpidament vaig apartar-la. Al deixar-la caure tot l’oli em va anar per sobre la cama esquerra…

Sense pensar-m’ho ja tenia la mà sota l’aixeta! Estava delirant.. Tossut de mi no vam anar a urgències, perquè no ho veia tant malament. Vaig prendre’m un Ibuprofeno per alleugerir el dolor, vaig esperar 40 minuts amb la mà sota l’aixeta, vaig envenar-me la mà i finalment me’n vaig anar a dormir. Quina nit vaig passar!

L’endemà tenia la mà i la part de la cama ben vermella, però no feia mala pinta. A les 12 marxava cap a Alemanya a veure el Swen! A les 9 del vespre em trobava amb ell i llavors sí, tenia butllofes, però rai! Jajaja El dia següent vam comprar una pomada i ja està!

A la nit la cremada de la cama no feia gaire bona pinta… per un cas, vam anar a urgències. Sort que no era res greu, almenys per mi, perquè al arribar a urgències la dona de la resepció va estar 20 minuts per agafar-me les dades.. El Swen i jo ens ho vam prendre amb la calma i fent broma tota l’estona!

Ens va atendre una noia molt maca, resulta que havia estudiat a Andalusia i va xapurrejar algunes paraules amb castellà! Perquè com podeu imaginar només parlaven alemany, el Swen era el traductor. Si li deia que em tallaven la cama jo no me n’enterava!!! Va posar-me pomada i em va deixar ben envenat!

Però tranquils, eh! Ara ja estic perfecte! 😀

Així és com vaig sortir d’urgències aquell dia:

wpid-dsc01564.jpg

Demà si puc explico una mica més de l’aventura per Noruega!

Anuncis

2 thoughts on “Les dos anècdotes del viatge!

  1. Ferides de batalla tot sigui aixi!! vec que per ara el viatge de conya nen vas molt rapid de un lloc a l’altre!! molta sort i continua aixi!! estem al tatnto de tot el que vas escrivint!!

Deixa un comentari

