Tervetuloa Suomi / Välkommen till Finland

Avui, fa just 12 dies que arribava a Finlàndia amb avió!

Em pensava que el vol durava 2 hores i 20 minuts, però només era una hora i vint… Allà hi ha una hora de diferència amb Catalunya! Havia agafat l’avió a les 17:40 i aterrava a les 20:00 (Hora local de Hèlsinki).

Entre una cosa i l’altra, a les 9 del vespre arribava a l’estació de tren de  Hèlsinki, on em trobava amb el Florend, un amic del Quim 🙂 🙂

DSC02046

Vam agafar un tren per anar cap a casa seva, on ens esperava l’Emma, la seva xicota! Una parella fantàstica! No tinc cap foto amb l’Emma, ens haurem de veure de nou!!!

El dissabte una passejada durant al matí per la ciutat. Em posava a caminar sense saber molt bé on faria cap. Vaig veure la Catedral de Hèlsinki, el mercat que hi ha al port, etc. A les 2 del migdia em trobava amb el Florend i l’Emma. Ens vam fumbre un tip a un restaurant Xinès i després l’Emma i jo vam beure un shot típic, amb gust de regalis…que bo!! Així no feia tant fred al carrer.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

A la tarda vam agafar un ferri fins a l’illa de Suomenlinna/Sveaborg. Una posta de sol…

A la nit l’Emma ens va fer una pizza…buff… És típic fer la meitat de la pizza de tonyina i l’altra de carn. Estava per llepar-se’n els dits!

 

L’endemà el Florend i jo vam anar a comprar el meu bitllet cap a Sant Peterburg, el dia abans també hi vam anar, però no portava el passaport…

Després vam anar cap a un Parc Natural. Natura! Vida! Animals! I molts boy scouts que tornaven a casa després d’haver passat el cap de setmana pel bosc. Tots amb una rialla d’orella a orella, una navalla i unes motxilles com déu mane!

DSC02089

Uns dies tant guais, us deixo dos imatges de menjar, bon menjar!

 

 

Anuncis

2 thoughts on “Tervetuloa Suomi / Välkommen till Finland

Deixa un comentari

