Poyejali! / Поехали!

Un país que m’està encantant, Rússia. Sobretot per la gent que hi viu!

He estat 3 dies a Санкт-Петербург (Sant Peterburg), 2 a Москва (Moscou) i 3 a Екатеринбург (Jekaterinburg). Als tres llocs he conegut persones tant agradables, siguin couchsurfers, persones que m’han ajudat o que hagi conegut durant els viatges. Tots, tots, encantadors!

Санкт-Петербург:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Per trobar la casa de la couchsurfer va ser una aventura. Eren les 8 del vespre, estava plovent… Vaig preguntar-li a un home si em podia ajudar, ell encantat. No parlava anglès, però em va ajudar fina l’últim moment. És diu Alex i resulta que és un leader dels boy scouts de Sant Peterburg. Vam anar a trucar al timbre, però no contestava ningú.. Em va portar a casa seva, perquè pogués connectar-me a internet i localitzar la noia. Ho vam aconseguir!!

DSC02128

Els dos dies següents tancat al pis… Molt mal temps, pluja, vent… Impossible fer res! 😦

La Victoria,el seu xicot i jo:

DSC02136

 

A Moscou vaig visitar la plaça roja, la mòmia de Lenin i un tour pel metro de la ciutat!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Estacions de metero ben  peculiars:

L’endemà vaig visitar Kremlin, un bosc a la part sud de Moscou i allà vaig poder contemplar la ciutat.

Aquest dies vaig estar a casa l’Anna i l’Artyom! No ens vam veure gaire, perquè treballaven, però els dos dies sopant vam poder parlar! M’haguès agradat estar-m’hi més dies amb ells!

DSC02509

Anuncis

Deixa un comentari

