Jo vull anar en un tren transsiberià!

Xu xu xu xu xu xu xu xu a!

El tren transsiberià – Els Amics de les Arts

Ara, mentre llegiu aquesta publicació, estic viatjant cap a Irkutsk, 52 hores de tren!!

Dijous, 00:35 de la nit, 26 de setembre de 2014

Avui viatjo en un somni, el tren transsiberià! No puc acabar de creure-m’ho… se’m posa la pell de gallina, tinc ganes de plorar, se m’humitegen els ulls, quina extranya sensació..! És la sensació d’estar vivint dins d’un somni, somiar despert!

wpid-img_20140927_000837.jpg

 

El menjar pel viatge, “yatekomo”:

wpid-img_20140926_184221.jpg

La meva primera parada, de 3 dies, l’he fet a Jekaterinburg, 32 hores de tren per arribar-hi, fantàstiques! Amb la companyia d’un autèntic rus, en Sergey. Es veu el Vodka com si fos aigua, en 2 hores es va beure tot una botella com si res…un litre aproximadament! Vam jugar al solitari junts; vam compartir converses com podíem, perquè ell només parlava rus; va convidar-me a cervesa i cafè…

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Jekaterinburg, una ciutat on hi ha un dels cementiris que és famos perquè hi han molts mafiosos enterrats! Ahir vaig anar-hi a fer un tomb, són tant diferents dels nostres. Hi ha un dia a l’any que tothom va allà per recordar-los, hi dinen…:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

 

Aquí m’han acollit una parella maquíssima, la Tanya i el Pasha! Són vegatarians i el menjar és deliciós!
image

La Tatyana i l’Olga, dos noies que he conegut gràcies a l’Anna Tomàs, m’han ensenyat la ciutat i hem anat a sopar menjar típic de Rússia:

DSC02543

La ciutat no te molt per veure, però ha valgut la pena per poder conèixer a totes aquestes persones!

Anuncis

Deixa un comentari

